Valkoiset ihanat Hae linkki Facebook X Pinterest Sähköposti Muut sovellukset maaliskuuta 17, 2012 Ompeluajatuksia pyörii välillä päässä. Olisi kiva tehdä verhoja niitä kaipaaviin ikkunoihin. Nämä ruokailutilassa olevat verhot ovat niin kauniit, varsinkin nämä kiinnittimissä roikkuvat helminauhat. Hae linkki Facebook X Pinterest Sähköposti Muut sovellukset Kommentit tuomitarha17. maaliskuuta 2012 klo 22.40Onpa todella kauniit, hienostuneet, jos voi niin sanoa. Siis hyvässä mielessä. Helminauhat aivan ihana yksityiskohta, piste i:n päälle. :)VastaaPoistaVastauksetKanneli17. maaliskuuta 2012 klo 22.43Olen tosi tyytyväinen kokonaisuuteen. Taitavan ompelijan aikaansaannos.PoistaVastauksetVastaaVastaaLilla19. maaliskuuta 2012 klo 17.28Tästä mitä nään näistä verhoista niin on kyllä tosi kauniin ja herkän näköiset.VastaaPoistaVastauksetVastaaKanneli20. maaliskuuta 2012 klo 8.24Verhot ovat pitkät ja molemmilla puolilla ikkunaa. Voisin jossain vaiheessa laittaa kuvan verhoista.VastaaPoistaVastauksetVastaaLisää kommenttiLataa lisää... Lähetä kommentti Ihanaa, että kävit! Olen todella iloinen, jos jätät minulle pienen viestin kommentoimalla postaustani :).
Onpa todella kauniit, hienostuneet, jos voi niin sanoa. Siis hyvässä mielessä. Helminauhat aivan ihana yksityiskohta, piste i:n päälle. :)
VastaaPoistaOlen tosi tyytyväinen kokonaisuuteen. Taitavan ompelijan aikaansaannos.
PoistaTästä mitä nään näistä verhoista niin on kyllä tosi kauniin ja herkän näköiset.
VastaaPoistaVerhot ovat pitkät ja molemmilla puolilla ikkunaa. Voisin jossain vaiheessa laittaa kuvan verhoista.
VastaaPoista